Helg

Hej på er kompisar!
 
Helgen inleddes med middag bestående av schnitzlar från lidl (rekommenderar), pommes, sallad sedan "Bäst i Test". Jag tycker att programmet är lika bra även nu när de har bytt kanal till tv4, men det är förstås lite drygt med reklamen när man  förut var van vid ett reklamfritt program. Men men, det är ju en onödigt liten petitess egentligen!

 
I lördags var jag i stan och fikade med två kollegor och det var trevligt. Dagen bjöd på sol och vi tog oss även en liten promenad. 


Sedan var det ju även Melodifestivalen i lördags! Så kul! Tyvärr tyckte jag inte att det var något bidrag som var jättebra, men av dem som tävlade tyckte jag att Lisa Ajax var bäst. Mellanakten var däremot riktigt bra med återförenade A-teens! 


Ikväll lagade jag köttgryta i den nya gjutjärnsgrytan jag fick av Alexander i julklapp. 


Det blev väldigt gott! 


Hoppas ni har haft en bra helg,

Ta hand om er kompisar,

Vi hörs! 

Kommentera här: