Träningskläder

Hej på er kompisar!
 
Sist jag var på Lidl fyndade jag lite träningskläder. Jag har som bekant tidigare köpt kläder på Lidl och är faktiskt väldigt nöjd med både kvalitet och form på de flesta av plaggen.
 
 
Först ut är ett färgglatt set i lila capribyxor och ett lila linne. Linnet är något "sladdrigt" eller luftigt, men jag tänker att det kan vara skönt typ på spinning när man ändå inte rör sig så mycket upp och ner som på gympan eller på gymmet. 
 
 
Sedan ett par vanliga träningstights i blått med lite svarta detaljer. Passade perfekt och var välbehövligt då många av mina träningskläder har börjat bli utslitna.
 
 
Sedan har jag även besetällt en duo-skugga i ljusa färger från Lumene när jag beställde lite tandkräm och andra bra att ha grejor på apotea. Jag har faktiskt länge varit på jakt efter just en sådan här ögonskugga eftersom jag brukar lägga en ljus skugga som bas. Och oftast behöver man ju köpa en hel palett vilket känns lite onödigt när man bara behöver den ena färgen. Den tar liksom slut snabbare än de andra färgerna....! Men detta passade ju perfekt och jag är nöjd med ögonskuggan. Lumene är ett bra märke tycker jag!
 
Ta hand om er kompisar,
 
Vi hörs!
 
 
 

Kommentera här: