Frisören o annat trevligt

Hej på er kompisar!

I förra veckan var jag hos frisören. Jag klippte topparna och slingade som vanligt och blev jättenöjd! Skönt att bli lite vårfräsch, vi får väl hoppas att vårvärmen kommer nu också snart. Har varit lite ovanligt grått och trist, men snart vänder det nog. 


Det var även en fin solnedgång i stan när jag var färdig hos frisören. 

När jag var förbi Dollarstore efter att ha varit i Växjö hittade jag även de här söta ljusen i form av pastellfärgade ägg. Väldigt söta och påskiga!


Vi har även haft besök av Marianne och Emanuel vilket var trevligt. Vi åt middag och spelade sedan sällskapsspel. Det blev "Med andra ord" som Alexander fick i julklapp. 


Gjorde även en gul snacksbricka, tyckte det passade bra när påsken inte är så långt borta ändå. 

Ta hand om er kompisar,

Vi hörs! 

Kommentera här: